Loading Events

Piknik na Železnej studničke

18. apríla 2022 @ 9:30 - 15:00

Podrobnosti

Predpokladaná lokalita: veľké ohnisko na lúke pri vleku, zastávka Lanovka, alebo Drieňovské lúky. Chodí tam z Patrónky linka 43, smer Lesopark.

Ak by ste išli smer Kačín, tak treba vystúpiť na zastávke Železná studnička, a počkať na ďalší spoj, alebo ísť pešo.

Plánujeme obsadiť toto ohnisko: https://goo.gl/maps/QNLMGXftGP6mZAxZ6

Je potrebné prísť čím skôr ak chcete parkovať na parkovisku pri Červenom moste.

Ak by sa vám pri Červenom moste už zaparkovať nepodarilo, je možné zaparkovať pri OD Tesco Lamač, odtiaľ vedie peší chodník ku parkovisku pri Červenom moste. Tento chodník nájdete jednoducho: vpravo od budovy Tesco je plot s otvorom na chodník, kde je aj tabuľa ukazujúca na Partizánsku lúku. Týmto betónovým chodníkom sa dostanete asi po 100 m pod železničný most, hneď za mostom vyjdete schodíkmi hore na chodník a odbočíte vpravo. Idete do kopca možno 300-400 m, stále po betónovom chodníku. Keď ste “na vrchole”, tak môžete pokračovať buď strmou lesnou cestičkou rovno dole, alebo odbočíte vpravo a pokračujete po betónovom chodníku. Po 200-300 m sa ocitnete na parkovisku pri Partizánskej lúke.

Z parkoviska pri Partizánskej lúke si môžete urobiť dlhšiu prechádzku (3 km = 40 minút chôdze) smerom na Lesopark a dôjsť peši k ohnisku, ktoré sa nám podarí obsadiť (dúfame, že to bude ohnisko po ľavej strane medzi zastávkou Lanovka a Drieňovské lúky), alebo sa vyveziete hore autobusom.

Sledujte, či sme tieto informácie neupdatovali!!!

Podrobnosti:

Dátum:
18. apríla 2022
Čas:
9:30 - 15:00

Podporte našu službu!

Finančná podpora smeruje na náklady s evanjelizáciami na Slovensku a stavbu cirkevnej budovy v Bratislave